when your story unfolds

nappasin world wide webin ihmeellisestä maailmasta tämmöisen ajankulutustekemisen. näitä on niin kiva täyttää, vähän kuin terapioisi itseään kun pohdiskelee. haastan jokaisen lukijan täyttämään tämän myös ja ilmiantamaan sitten itsensä minulle, jotta voin lukea!
horoskooppi? jousimies. eli olen marraskuun lapsi. hurraa! ihmekös että olen syntynyt vuoden synkimpänä kuukautena.
paras juoma? kyllä se vesi on ihan paras janojuoma. ilman kahvia en myöskään tahtoisi elää.
lempiväri? musta tuntuu multa. muuten sitten ehkäpä vihreä tai joku kiva turkoosi.
MAINOS
Lue lisää
lempiruoka? kaikki mikä sisältää pastaa on lähtökohtaisesti taivas minulle.
lempinimi? no onhan noita ollut. isi sanoo edelleen mikkopojaksi aina kun soitan sille.
suosikkivuodenaika? syksy. mitä pimeämpää ja synkempää niin sen parempi. ja tää ei edes ollut vitsi, oikeasti nautin tästä!
lempieläin? myy. eli mun siskon koira.
kirjasuositus? nyt mulla on luettavana toi antti tapani, se vaikuttaa tosi hyvältä. urpon ja turpon seikkailut on ihana!
suosikkileffa? pieni merenneito ja tron: legacy
lempimusiikki? elektroninen ja pop.
onnennumero? 7
hajuvesi? oon tosi laiska käyttämään, mutta nyt multa löytyy calvin kleinin one gold. ehkä kaipaisin jotain uutta. otetaan vastaan hyviä vinkkejä naisten tuoksuista jotka ei oo liian imeliä, jostain hassusta syystä ne istuu mun iholla paremmin. miesten hajuvedet muuttuu tosi nopeasti mun iholla sellasiks pistäviks ja ällöiks, niin etten itsekään sitten siedä sitä.
laukku? jos ihan laukku niin silloin mun hyke x adidas originals clutch, mutta muuten oon fjällräven-poika koska reppu best!
auto? osaan ajaa mutten omista. en tarvitse autoa arjessani, pääsen kävellen ja julkisilla.
tapa viettää vapaailta? ihanaa vaan olla kotona ilman suunnitelmia. jos sattuu olemaan perjantai jolloin mulla on saunavuoro, niin vielä parempaa. välillä on sit kiva lähteä hyvien tyyppien kaa vaikka yksille!
viimeksi itkin? reilu viikko sitten kun läheistä kohtasi suuri suru. myötäelän tosi vahvasti.
viimeksi nauroin? tänään työkaverien kanssa. ja makeasti hyvän ystävän kanssa puhelimessa. hölmöille jutuille. mutta ne on niitä parhaita.
viimeksi kehuin? olen ilokseni sellaisessa työssä että saan kyllä kehua ihan päivittäin.
uskotko yliluonnollisiin asioihin? uskon. ei voi olla että tää meidän tuntema todellisuus ois ainoa olemassaoleva. uskon ajan kerrostumiin, miks muuten tavarat välillä vaihtais itsestään paikkaa ja tuntuis kuin joku astelis vierellä? maailmankaikkeus on suuri tuntematon, ja hyvä niin. parempi pysyä vähän varpaillaan.
paras paikka maailmassa? oma sänky. ja mökkisaunan terassi. ja linnanmäki. höpöhöpö en edes muista millon oon käyny siellä.
seksikkäintä minussa? karsee kysymys. no joo, mun hymykuopat on ihan kivat!
lempijutut tällä hetkellä? se että joulu tulee pian. se että tykkään mun töistä nyt tosi paljon. vesalan monta nimee-esitys tämän illan idolsissa.
jos uskaltaisin niin? sanoisin ihan aina suoraan mitä ajattelen. toisaalta näen tämän myös vahvuutena että mietin sanojani ja lasken kymmeneen.

maailmankatsomukseni? avara ja suvaitsevainen.
mottoni? ei mul oikein oo. live love laugh ja leikki on tärkeää!
erityistaitoni? osaan koskettaa kielellä nenää. siis omalla kielellä omaa nenää.
mitä teen ensi vuonna? toivottavasti tosi hyviä juttuja!
keräilen? hymyjä. ja vinyylilevyjä
ihanin ominaisuuteni? hyväntahtoisuus ja kauniit tavat. uskallan sanoa että omaan sellaiset.
tämä saa minut onnelliseksi? perhe, ystävät, hyvä kahvi, päiväunet.
kirja ja biisi, jotka olisin halunnut itse kirjoittaa? jaa'a. kirjasta en kyllä tiedä, kylien can't get you out of my head ois aika kova. minun mielestä se on yks pop-historian nerokkaimmista biiseistä.
elämäni tähtihetki? kun mä sain pikkusiskon koska se on mulle tosi tärkeä. terkkuja jos luet tätä <3
keksintö jota ilman en voi elää? varmaan kyllä puhelin on nykyään sellanen. se pitää niin paljon sisällään.
tämä vie minulta jalat alta? mä en sano maybe, jos sä sanot beibe, oot made in heaven (tää biisi sattu just soimaan ja kävi tähän hyvin)
xo Mikko

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

unessa

her name is lady gaga